גוטליב במתקפה על דובר צה"ל: "פוגע במעמדנו"

    המהדורה המרכזית 2 Comment on גוטליב במתקפה על דובר צה"ל: "פוגע במעמדנו"

    ח"כ טלי גוטליב במתקפה על ‎דובר צה"ל, אצל אבי מימרן ב'קול חי': "מה גורם לדובר צה"ל להתמהמה ולא להגיב לטענות של רופא עזתי שטוען שעבר עינויים בישראל? שקט הרה אסון שפוגע במעמדנו"

    IDF Spokesperson Daniel Hagari gives a statement to the media in Tel Aviv on October 16, 2023. Photo by Avshalom Sassoni/Flash90 *** Local Caption *** חרבות ברזל הצהרה תקשורת דניאל הגרי תת אלוף מדבר מחנה רבין מלחמה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    21:04
    19.05.24
    אבי מימרן No Comments on תפילת רבבות לזכות החטופים: "מבינים שהצרה נועדה שנתעורר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), שוחחה הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ותקפה: "מה גורם לדובר צה"ל להתמהמה ולא להגיב לטענות של רופא עזתי שטוען שהוא עבר עינויים בישראל? במקום להדוף את הטענות, צה"ל עוד לא מגיב. שקט הרה אסון שפוגע במעמדנו. לא שמעתי שום הכחשה של דו"צ גם על טענות שמתנחלים גנבו צאן מבדואים. ההתמהמהות עולה ביוקר".

    לדבריה: "אנחנו עדים לפגיעה איומה בשמם הטוב של המתיישבים ביוש, עם הנרטיב של אלימות מתנחלים. צמרת צה"ל משמרת תפיסות שמאל. חודשיים לקח לדובר צה"ל להוציא הודעה שהטענה על הסטת כוחות לחווארה היא שקרית".

    עוד אמרה גוטליב: "שקמה ברסלר, אחים לנשק וכוח קפלן הביאו שיסוי שלא ידענו מעולם, החלישו את הצבא. אם הייתי בממשלה, הייתי מעבירה לשם את כל המידע שאני אוספת".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      דובר קפלן של הערב רב

    2. 1

      דובר צהל אולי דובר הרמטכל מיותר להגיב לדברים שלו